Saturday, February 23, 2013

Bismillah.

Salam.

aku rasa macam kelako.
buat blog baru,
bukan tak pernah ada blog dulu
tapi bila aku baca semula semua entri aku yang lama
buatkan aku rasa nak gelak guling-guling,
tak serupa diri aku yang asal,
maka aku setting supaya aku sorang je yang boleh baca blog tu.

zaman pra-matang adalah zaman kejahilan dalam hidup aku.

aku pada masa kini dan dulu sangat berbeza.

alhamdulillah masih dibenarkan Allah untuk bernafas, tak sempat buat kerja bodoh dek kerana putus cinta, tak sempat nak jadi semakin jahil. alhamdulillah Allah masih sayangkan aku.

sekarang life aku penuh warna warni, lebih ceria, (tolonglah jangan samakan hidup aku dengan blog aku yang legam ni, tolonglah) lebih banyak duit, insyaAllah. so, kepada sesiapa yang nak buat anjakan paradigma macam aku, boleh contact aku kat no 010-7056047. silalah, kita wujudkan ukhwah disamping mencari redha Allah.


No comments:

Post a Comment